Träningsvärk!!

...Är gott att ha, då vet man att man gjort nåt men sjukt jobbigt!!!
Skodde om silver igår och det har satt sina spår i min rumpa och baksida lår.....
Igår när jag sprang hade jag sirap i benen men lite rask prom stundvis gjorde susen.
Jobbade och kom hem strax efter 24 men svårt att tagga ner och somna....

Lillebror tyckte inte vi skulle ha sovmorgon utan var pigg kl7!

Idag har sandra vart jätte duktig. red ridskolans dexter och hoppade clear rounden på 6 hinder jätte snygt!!
Sen när det blev mer hinder och omhoppning efter grunden så glömde hon bort vägen... men va gör väl det! Man måste ju börja nån gång och lära sig :) Regnet kunde dock fått hålla sig borta men.....

Lax och potatis med sallad till middag...sjukt gott som stor barna säger nu för tin!!

Trött sandra så mamsen var snäll och tog hand om stallet och hästarna!

Nu tillslut ligger alla barn i sängarna... sandra övertrött och grinig för att jag sa nej till att hon skulle läsa, tycker det är för sent att läsa kvart i nio då det är skola imorgon..... påminner och förklarar att hon måste ta sig i säng tidigare , jag börjar bli lite less på att tjat om NU borstar ni tänderna... NU ..... Nu ....snart, mamma... ska bara ...

Men det är väl så med barn :)

Länktar iaf sjukt mke efter sommarlov och semester, känns dock lite tråkigt då jag ska jobba mer än jag gjort dom senaste somrarna..... iår blir det inga 8 - 9 veckor- tyvärr!!

Mäst synd om ellis pllis som måste vara på dagis!

Hade det inte regnat hade jag skyndat ut på promenad då mannen behagar  komma hem från skogen men nu ska jag förbereda lite inför helgen sen ska jag kasta mig i soffan!!!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0