Nu vet jag!!!

Igår natt när jag kom körandes hem och presis kommer in i byn.... då står den där ståtlig och fin, rund och vacker.....MÅNEN!! Oj va stor och fin den var... men kan ha vart derför jag inte sovit så bra sista nätterna.... det nalkades fullmåne!!!!

I dag har det vart en riktig tränings dag :)
Har bestämt att nu jäsiken ska jag göra ett ryck med mig själv.....inge godis ätande och nyttig mat....ett tag...hehe, 2 dar ?? ska  ska ska.... PUNKT!!!

Nog för att jag blev glad då jag tog mig i mina minsta jeans men det bublar lite på sidan och det hade jag hoppas på att kunna göra nåt åt!!

Ja det var iaf en bra start då jag idag har sprungit 4 km och pressat farten lite! lite mag träning. Ridit silver barbacka. gått 2 km och sist ridit kapten i 45 min :)

Imorgon ska jag vara lika hurtig :) sen jobb!

Onsdag är det ridskolan och sandra ska vara med på hopptävling!!

Torsdag ska jag följa med elias och hans dagis på leos lekland

Fredag är det jobb.

Lördag är jag LEDIG

Söndag är det jobb hela dagen lång!

Det var min vecka det.... bara att hålla tungan rätt i mun :)

Ha en god natt sömn.....återstår att se hur min blir ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0