Mys Lördag!!

En dag utan måsten, utan tider och utan stress.....GILLAS!


Så vi städade lite på fm . Efter lunch gick jag ut, var bara jag som ville, sandra och elias satt vid datorn, jag satte ner två fina perenner jag köpt en satte jag ner 3 blommor i ute krukor :) Nu får sommaren bara komma!!!

Elias bakade kladdkaka och sandra ringde och bjöd mormor på middag...

Sen var det mys o lek och datorspel tills jag började med en ny maträtt som vi tog det vi hade och det blev med mket gott resultat!!!!  JÄTTE GOTT!!

Köttfärs gratäng väljer vi att kalla den. pasta och smarrig krämig köttfärs me bacion i samma form...mmmm

Mormor pysslade med elias medans jag lovat sandra att följa med ut o rida.....bara en nackdel...... spöregn och storm men ''det finns inga dåliga väder bara dåliga kläder'' så..... sandra var rå taggad mamman var dock inte lika peppad :)

Men silver den lilla busponnyn var super härlig att rida, gjorde allt jag bad om och vi har bråkat mke om att fatta vä galopp ute på rakt spår men idag såg jag verkligen att han förstod va jag ville och fattade rätt flera gånger, duktiga ponny.... kanske kan bli nått av han iaf ;)

sandra fick wilma  i galopp flera gånger så hon var rå nöjd :))

sen följde socker toppen me mormor hem så det blev ännu mer tyst här hemma!
Mys me elias men han var seeeg att få isäng....

William den stolta killen kom på pallen i dagens tävling uppe i piteå, en andra plats då karten tydligen inte gick som den skulle var han super nöjd me!!!

Mannen är på svensexa då min bror ska gifta sig snart :) roligt!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0