Hur mke energi som HELST!!!

...Inte jag då men min son!!! trippel eggad, speidad, Hög på livet eller ADHD???

Killen vaknade kl 7, 9 åkte vi på leos lekland me dagis, spännande att åka buss men ca 15 min gick det bra att sitta på rumpan!

Han var stilla , knappt när han slevade i sig pannkakorna på 10 min. sen var det fullfart upp ner upp ner hit o dit till kl 13 och tro inte att han kunde sitta stilla ens 5 min i bussen på väg hem.... alla andra barn slumrade så sött .......  Hemma var han ute medans jag och sandra red på ridbanan med hästarna, vi hoppade lite... silver var duktig trots min barbacka :)  vill ha fler hinder.... måste kanske bygga några :)

sen blev det ris o cilicorncarne till middag och efter det blev det ett ryck med saxen för det var tre som såg ut som troll..... doch fick jag inte klippa ellis så han får spara längre :)

Sen gick jag o ellis ut o klippte gräsmattan, han har i dag fått en egen gräsklippare av mig som han är så nöjd me :)  men efter en stund var han med farmor som vaktade honom på studsmattan och han sprang runt runt säkert 30 min.... vart kommer energin ifrån ???

Tro inte den lilla duracell killen ville gå å sova kl kvart i 8... men det ville hans mamma så det blev lite bråk och ingen tandborsting. men han sa inte ett ljud i sängen men det tog en liten stund att komma till ro....

Lilla lilla vän, vad ska det bli av honom???


Tomas tog dom stora barnen efter klippningen och åkte ner till sjön så dom fick åka lite kanot, vilket var roligt!

Tiden tiden vart är du ??

Skulle vilja hinna fara med dom på en liten tur i någon å.... men snart snart....kanske!

Imorgon är en ny dag!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0