Heltid!!

Heltids jobb....
Heltids Mamma...
Heltids hem skötare...

Phu.... inte lätt alla gånger men med planering går det bara men vill!

Idag har jag tex. efter jobb och hämtning av barnen lagat middag ifs bara korv o makaroner. hjälpt sandra med läxa, lagat spagetti o köttfärssås inför helgen. klippt HELA gräsmattan. sprungit mina 4 km. läst med william.
Tomas Kom precis hem inför läggning av lille man så han tog gladeligen det :)

Nu ska jag strax sova :) ska stoppa någe i magen bara !!

Imorgon ska det lagas pannkakor och städas + packas i husvagnen innan jobb... inget dagis för barnen dom har turen att vara med farmor några timmar när jag och tomas går om varann!!

Igår var vi på 40 års kalas efter jobbet, mke trevligt och gott fika.... tidig kväll och jag var faktist utvilad i morse när väckaren ringde...hurra!

På fredag åker vi ner till övik, gokart tävling vankas på lördag!

snnnnart seeemester!!! LÄNKTAR IHJÄL MIG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0