Weekend i fredrika!



Elias har fått vattkoppor, som vi planerat för...
lite synd om honom men den första dök upp i sön kväll sen har dom blivit fler o fler... men han har inte sagt ett ord om att det kliar ....än.... det kommer nog det oxå!

så vill ni ha vattkoppor är ni välkomna annars håller ni er härifrån :)
Nä vi smittar väl bara någon dag till...


Åkte iaf igår mitt på dagen efter att wilmas ägare varit och hälsat på, till fredrika och syster yster.
God mat, mys och mke fisknig blev det.

Tog husvagnen me och jagat några mygg under natten, elias drömde och pratade i sömnen.

idag var det kallt så det blev mke mys inne men vi han me och dra upp några abborar oxå :)

Ynka 5 mil kvar exploderade det där bak i baksätet....
säger inge mer!!!!

Handlade medans barnen slogs i bilen och åkte hem och lagade parisare till middag, sandra har rumsarest och william fick hjälpa mig att städa ur husvagnen sen drog han till kompis.

elias har just dushat och är prickig. jag drog på mig spring kläderna men det tar imot.... messade U och hon skulle ist följa me på prom.

Hej å hå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0