Torsdag!

Kände att idag vill jag göra nått med barnen.... frågan var bara vad vi skulle hitta på??
Efter sedvanlig sovmorgon till 9 och frukost, vände jag hö på åkrarna.
Barnen hjälpte till att sopa ur höladan klart och kärra bort sen åt vi blodpudding till lunch innan vi drog till vindeln.

Åkte till kvarnen med hopp om minigolf, men ack fick vi!! Dåligt tycker jag!! ??
Vi lekte i lekparken och tittade på forsen innan vi åkte och badade i abbortjärn, skönt med en varm o solig dag!

Åkte och handlade lite mat innan vi åkte hem .... hemma blev det snabb middag i form av korv me bröd sen stränglade jag hö och vi tog in 2 lass!

Nu ska jag gå över till grannars en stund innan sängen ropar....  Det är så skönt med semester!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0