Lördag!

Igår fick vi in allt hö som låg kvar på backen vilket känns bra, tror faktist att vi fått in allt vi behöver till två små tjocka ponnier men kan va bra att ha lite extra.... så senare vi soligt väder blir det att ta in lite till :)

Grillade och åt gott, myste och drack rött tills solen gått ner.... älskade sommar!!

Kunde dock inte sova inatt... halv 2 var jag svettig och less, öppnade fönstret mer och drack sen kom lille man lite senare och då blev det inte bättre kan jag lova!!!

Har alltså vart trött idag och alla barnen oxå.... segt att få upp sandra , william åkte me tomas på folkrace och vi andra drog på vännäs dagarna och både elias o sandra shoppade var sin one pice , balong och klubba samt en gående kanin..... mamman hann inte hitta nått :(

Hemma så grillade vi och käkade middag!
SEn har jag softat och dammsugit samt rensat i tvätt stugan...skönt.

Hästarna har fått sitt och nu nattar tomas elias medans jag väntar på U så ska vi gå riunningen, jag var ju duktig och sprang igår :)

Sen ska jag sova!!!!

Imorgon är det söndag :)  Nya spännande mål väntar!!  kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0