Hej i den kalla sommaren!

Fy fan vilken kall sommar vi upplever i detta nu!!!!

Brr, bastade på flotten i går och skulle bada men jo tillslut hoppade jag i en snabbis... bad kruka som man blivit!!!
Men det kanske var 16 grader...Brrrrrr!!

Kom hem från byske i onsdag kväll... sen dess har jag bott i hallen och ser faktist nu ljuset i tunneln :))
Beställer tapeter i morgon sen är det lite små fix och förståss en ikea sväng innan det är klart :)

Igår kväll fick vi middas gäster och som sagt ett bastu bad ingick oxå + lite vin drickning!! Gillar oplanerad främmande , sovde över gjorde dom oxå :)))  skulle kunna skriva så mke mer men väljer att ha det goda minnet kvar hos mig. Men J är en härlig tjej och Elias älskar henne :)

Tomas var och körde folkrace igår och slutade på en andra plats i A finalen, vilket var glädjande, dock valde vi att stanna hemma och påta på i hallen samt åkte vi till vindeln och lämnade william me morfar och tog hem tapet prover... åkte vi storsandsjön på väg hem där det var musik cafe... gott med en smörgås till frukost/lunch..... japp så hektiska har mina dagar vart att det har blivit lite intag av mat på morgon kvisten.... men är man inte hungrig så är man inte :)

Nu har jag packat husvagnen igen.... imorgon åker vi till lycksele på campingen och stannar 1 vecka :))
Oj va skönt det ska bli efter några hektiska dagar.... bara värmen och solen kan va me oss oxå!!!


God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0