Trött...

Vilken hemsk natt det var... kunde inte sova, vilket var andra på rad ???
Men hade svårt för att somna sen sov ja väl en stund innan jag vaknade och hade ont i ryggen.... spelade ingen roll hur jag låg hur jag vred mig, det fanns kvar  sen som + så kom ellis kl 3 och somnade inte föränn kvart i 4 men sen somnade jag och hoppade glatt upp då väckaren ringde kvart i 7!!

Dom stora var snälla att få iväg och elias vaknade kl 7... alldelens för tidigt men vi låg o gosade i soffan med barn tv och frukt tills det blev dax för frukost!! (han brukar nämligen inte villa ha det direkt han vaknar så det fick vänta ett tag :)

sen har jag  - fuk va tråkigt det är att städa.... rummet och nästan hela köket, gardiner och tillbehör har kommit upp i hallen, rummet och köket!!!

Bara 'köks' delen kvar i köket sen har jag ju övervåningen och källaren kvar me julpynt odv.... suck!
Men ska försöka svisha bort allt imorgon!!

Ser framimot ... tror jag ska springa på gymmet imorgon.... länktar!
sen jobb och på torsdag ska jag oxå på gymmet innan jag åker hem sen ska william till tandläkaren för att dra ut sin första tand (av 4..) stackarn, men ett nödvändigt ont, vill man va fin får man lida pin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0