Trettondans afton!

Idag fick vi sov morgon till 9, vilket va skönt då jag och dom stora var vaken till 12 för att se klart harrypotter... blir inte lika sent ikväll, jag lovar!

Vi var ute på fm (?) sen efter lunch åkte vi in till hemavan och sandra åkte lite slalom och william bräda... elias lite bob... och jag fick mjölksyra av att halv springa uppför backen :)

Gud vilka lata dagar vi har här uppe nästan så jag länktar hem till gymmet :)

sen tog vi en tur till tärna och kollade i lite affärer.... sen hem o lagade middag, det blev super gott jag gjorde kyckling men en super god sås till i ugnen... strips till dom som ville :) sallad förståss....

Nu har dom stora spelat kort, elias fått lite fredas mys och ser lite tv innan natten kommer....

Imorgon är det lördag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0