sköna söndag!

Några dar i månaden kan jag faktist vara riktigt lat om jag vill..... idag var en sådan dag då inget stod på schemat och inga måsten så min dag började med att jag tog mig sovmorgon till 9 :)
frukost och sen hjälpte jag både william och sandra med läxan, damsugade och tvättade några maskiner...

Gjorde stallet men sen bara softat och kollat lite internet....

På em var jag så rastlös att jag bara var tvungen att klä på mig och gå ut på prom, var lite kallt (-18) så det blev bara 2 km... men skönt att andas lite friskluft!

Sen lagade jag kyckling och ris  me curry sås till middag...sen har jag....håll i er - sett på tv :) sandra har legat brevid och kollat klipp på youtube!!!  killarna har vart ute och åkt längd skidor :)

Nu har sandra gjort sig klar för sängen och jag väntar in grabbarna så jag kan kasta isäng dom små.... så jag kan fortsätta att göra ingenting!!!!

Fan va skönt måste jag bara säga att jag oxå kan ha sådana dar då jag inte behöver göra nått :)

Imorgon blir det en tur till vindeln, måste på personal möte samt ska jag springa lite.... hemta hem barnen och åka hem innan det blir vindeln igen och ridskolan!!!!

Hoppas din helg vart bra!! sköt om varann :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0