Oj vilken dag!

Hej å hå vilken dag det blev!

Gick ut innan nio och red solong ??!! japp, du läste rätt!
sen in och badade barnen sen kom älskade lina med ixa (dalmatin) vi myste och surrade och barnen busade med hunden....jätte roligt!
vi fick i oss lite lunch och sen gick vi ut... jag hann tillome skotta av ridbanan lite me traktorn, fikade sen åkte lina hem och samtidigt kom det speckulanter på solong så farmor kom över och var med barnen medans vi hade solong ute på banan.... 

dom vill köpa honom om han går igenon vetrinär bes....

sen lagade jag middag, visste inte vad jag skulle hitta på så gjorde en paj på rester... bra gjort!

Packade lite kläder och hjälpt wille me läxan har varit kvällens övningar!!

Imorgon blir det extra jobb.... eller först gymmet, hjälpa en tjej med ridningen sen jobb....
fredag blir det gymmet och stanna i vindeln nån timme innan jag ska till baks till jobbet...
lördag kväll när jag går av passet åker jag till stan och går ut o käkar med lina o johanna...länktar!!

söndag kanske vi hittar på någe innan jobb väntar igen.... mke jobb i helgen alltså!!!

Höres' kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0