Njuter!

Hej o hå.....
Idag hade vi sovmorgon :) det blev rätt sen innan alla kom sig i säng igår kväll så vi såv (låg i sängen ) till 10!!!!
Det är Lyx och fjällens härlighet!! (Förutom att jag var tvungen att släppa in morfar som kom vid 8 tiden?? ) Token som inte sovit nått alls (antar jag) på hela natten!

Sen åt vi frukost /lunch : wåfflor innan vi åkte in till hemavan och köpte nya pjäxor till william sen åkte vi 3 timmar i backen, sandra var inte på någe vidare humör från början.... sen gick det dock som tur var över!!
Elias var ett tag med morfar innan dom kom in och så fick han åka sista ½ timmen i barnbacken med mig.... han är så sååååå duktig!! Han åkte själv i knappliften... och vilken knappt 3 åring gör det lixom ???
sen har han börjat få mer kontroll på skidorna och har börjat svänga :)

Sen åkte vi och köpte nya pjäxor (begagnade förståss) till sandra oxå.... dom hon har dom william hade ifjol är inge bra.... bara ett spänne på dom och inget bra stöd, barnens ben blir helt raka idom!

Sen åkte vi hem och lagade spagetti o köttfärssås till middag!

Nu har vi myst  och dom stora har varit ute lite, elias har hållt låda och jag har försökt att se på skidor :)

Nu ska barnen (och jag) äta kvälls fika sen blir det harrypotter!!!!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0