Jobbar helgen över!

Se skönt!!! Då är man ledig i 1 ½ vecka då innan nästa pass... lyxit värre!!

Jag sov som en stock över tolvslaget och vaknade pigg o utvilad i morse... det betyder att det nya året kommer att ge ett lung o harmoni... det kommer att bli ett toppen år , barnen kommer att bli äldre och jag får vara med på deras resa :) en resa till fjärran land kommer att genomföras :) Några kg kommer att åka av min kropp :) Kommer att bli en bättre mamma och ta mig mer tid med varje barn :) Kommer att bli en bättre hustru och inte gnälla på små grejer som lix inte går att ändra på (har jag märkt) utan försöka se det posetiva ist :)  plocka bort julen och in med ljuset och våren ! Försöka åka till fjällen minst 3 gånger detta år samt vara ledig på semestern (kanske).... Bada mke och det kommer att bli en solig fin sommar så vi får in mke hö! Höstens mörker då jag lätt blir deppig kanske måste ljusas upp med en resa ?  och nästa jul och nyår hoppas jag att jag får vara ledig!!

Nyårslöfte ?
Nej, inte det.... jag har ju redan tjuvstartat med att träna igen :)
samt har jag ju slutat äta socker.... i 3 månader var min plan!
Får se hur det går..... en resa kommer ju där i mellan och då kan det vara svårt att hålla sig till regler :)
Imorgon är det vägning och det ska bli spännande att se vad en vecka utan socker har gjort... kanske några gram;)

Imorgon drar jag och ungarna på badhuset!!!
Blir nog en heldag där eller så länge elias orkar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0