Jaha, då var det gjort då!!!

Åkte imorse iväg med barn o häst, dumpade lillebror hos älskade mormor som alltid ställer upp i vått o tort sen åkte jag o solong till vännäs och vetrinär besiktade, den som ville köpa var oxå där och han gick igenom utan anmärning!!!??!! Underbart, skrämmande och väldans fort gick det!!

Hade ute honom på annons i två dagar!?! sen nu efter en vecka precis så är han alltså såld, min fina kille som var den lugnaste häst jag haft!!! till ome tomas tyckte det var lite synd att vi sålde honom just för hans lugna psyke!!!  Ja jag skjussade iaf han till umeå där han nu bor i ett mindre stall med 4 nya vänner!! Lycka till säger jag bara, snyfft!!

silver var förståss lessen att mista sin kompis, han stod inne medans vi var borta men fick sen komma ut i hagen... han var ju en rymmare förut när han kom och stod ensammen ett tag innan solong köptes in så jag är ju rädd att han nu ska blrja smita igen... vi håller tummarna, därimot så ska han få börja stå inne på nätterna så det inte blir så ensamet ute i hagen.... kan ju bli läsligt ute då......

känns iaf konstigt att ha sålt solong!

Hemma tog jag hand om finkan osv sen var det lite soft innan ris o korvstroganoff tillagades!
Läxa, ritning, bus och mockning i stallet blev kvällens aktiviteter samt så damsög jag lite!

Eldar i kaminen och har det just nu riktigt skönt!! choklad moussen står och väntar på mig i kýlen, tänkte vänta på tomas som varit hos frissan ??!! japp, ni läste rätt, ska bli spännande och se hur han kommer därifrån... få se..... det var väl typ .....9 år sedan kanske han var hos en frissa sist! jag har ju alltid klippt honom men nu kände både han o jag att´det kanske var dax att förnya sig!

Imorgon blir vi hemma på fm, sen iväg på olika aktiviteter...... länktar tills på torsdag då blir vi hemma heeela dan och på fredag blir det stan på em!!! Länktar!!

Kramen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0