Hemma!!

Borta ledigt o bra men hemma bäst och ostädat..... Hmmm

Mamma du som vart ''ledig'' i helgen kunde väl ha överaskat mig och stor städat och plockat bort allt jul pynt.... Nä hä, inte det nån måtta får det väl va va!!!

Det är min veckas jobb helt enkelt.... länktar lite tills på tisdag då dom stora börjar skolan och jag hinner lite mer :) ons börjar ellis oxå efter 2 veckors ledighet.... länktar ... då ska jag på gymmet och svettas lite innan jobb..

Nå väl, efter lunch så städade vi i stugan innan vi begav oss... lång väg men det gick bra, handlade och korv middag i lycksele...

Hemma så har jag packat upp all packning och tvättmaskinen går för fullt.... hann inte städa innan vi åkte men har nu dammsugat källaren så inte dom rena kläderna ska damma bort... sen har jag renbäddat våran säng vilket jag oxå hade tänkt hinna innan vi åkte men som sagt...

Barnen har lekt en massa det är nog det bästa med att åka bort ett tag , leksakerna blir som nya!

Vart ute hos hästarna en lång stund har jag oxå, dom behövde lite kärlek!!

Nu ska jag sortera lite rena kläder innan jag tar kväll..... måste ställa väckaren imorgon , kanske på halv 8... så vi får tillbaks lite rutiner..... fasiken va vi sovit på lovet :)


Imorgon börjar ridskolan oxå..... sandra länktar!

Nä sista rycket..... kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0