Mmmm...

Mörk choklad, nötter och en apelsin hör numera till kvällens godaste!!!!

Var just upp till en gallskrikande grinande liten kille som satt i sängen.... det var en spindel som krypin ner bakom sängen ???? och tror man på det... ja säg det!! Nu sussar han iaf sött i min säng!

Ingen feber idag men inte fullfart... vi hade mys med barn tv i morse, jag gjorde stallet och fick ett väldigt otäck upplevelse i stallet  - EN FAMILJE MEDLEM HAR DÖTT!!! Lilla stampe låg alldelens stilla som om han bara har somnat in ????? varför har han dött ??? säg det ?

Sandra blev förståss ledsen men så är livets gång och det är bara dom små får vara med om det i lagom mengd!

sen lämnade jag elias me farmor, sandra ville va hemma och jag åkte till tandläkarn, fina tänder, Tack tack!
sen kom william dit och det var dax för honom att dra den 3'e bara en kvar nu då....

sen åkte vi på gymmet och jag gav gärnet och sprang i 30 min sen latade vi lite innan vi åkte och handlade...igen, fan vem käkar i detta hus ????

Åkte hem och packade upp sen lagade jag middag, bulgur, sallad och ytterfläsk file... gott!

Sen tog jag mig en promenad till bönhuset för att 'inventera' vad som behöver inhandlas där, sen kvälls fika till dom små och jag softar nu i soffan.... ursh vad jag har blivit LAT... haha

Sen sitter jag och kollar ikea... funderar på att bygga till en bardisk, liten köks *ö* .... men det blir ju 10 papp... hmmm... blir det bra ?? konstigt ?? köket kommer att kännas mke mindre.... blir det dåligt ??  ja vi funderar.....

Jaja... imorgon blir det kanske en sväng till bjurholm....

Ha det gott....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0