Inte som tänkt!!

Varför åkte jag ens till stan idag.... ja det kan man ju fråga sig??

Det började inte så bra då lille man vägrade att ta medecinen i morse men efter bråk och 1 timme så var allt kanske i magen ???!!  Elias ville åka ume, han gillar att shoppa me mamma :9

Vi åkte, jag handlade på öb sådant som skall has på skotercafet, plast grejer och fiskdams godis...
växlade pengar och gick en runda på stan dels för att hitta en present åt mannen som snart fyller år sen någe alla ❤ dags presenter... inte så stora utan någe litet.... då kom jag på att det jag typ åkte till stan för var hemma !!! påsen me det jag skulle skicka tillbaks till kaphal.... suck! ja ja, hittade halsband och tatueringar till william o sandra, vi käkade burgare på stan innan vi åkte till ica maxi och handlade massa mat!!!

Elias har vart jätte snäll att ha me och fått åka vagn hela tiden!

Jag hittade ju inget åt mannen... sen orkade jag inte åka på barnenshus för att köpa nått till elias heller...  kl var medecin dax men kände att detta inte kommer att gå i bilen och elias fick bestämma om han skulle ta den just då eller i vindeln med Tomas... han valde tomas... vi åkte dit och jag fick en liten ahhaa om att jag kunde åka o träna lite och tomas ta hem barnen och fixa middag :)

Det var ju bara att fet glömma.... tog över en timme att få i elias medecinen i vindeln!!

Vi åkte hem, trötta och psykist ont i hjärtat.... Lagade 'snabb'mat - kasler och potatisgratäng och åt sen middag med mke prat med barnen om deras dag i skolan :)

Städade bort och jag började ta fram lite kläder som jag ska ha me till spanien.... sen åkte vi alla till bönhuset, barnen spelade pingis och jag delade upp fiskdams godiset.... sen hem igen och samma visa igen med elias och medecin.... suck! men tillslut.... jo det går frammåt och bråkar han lika mke imorgon då blir jag gaaalen!!

Måste städa!!!! Golvet fastnar man på..... men har en fantasi om att kunna åka in till vindeln imorgon och få svettas lite ???

sparkfesten är ju på lördag - vad ska man ha på ???? shit måste rensa garderoben!!!

Va, köpte jag inge idag `???? joooo men det gjorde jag ju ;) nya örhängen!!!

Nu ska jag ta mina värkande ben.... och vila lite, på återseende!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0