Fy vilken dag!!

Ursh vad less jag är!!

Natten var lite sämre än vanligt då lille man har yrat och vart lessen en hel del sen var han vaken i typ 1½ timme och åt korv och drack juose..... trött mamma och trött kille i morse men så är det!!

Sen blev det så att vi skulle flytta tomas faster från lägenhet till ett hem idag istellet för den planerade dagen imorgon .... så lille feber ungen fick hänga på och han har iaf vart lugn idag :)
Men oj.... tomas mamma var med och hon var lika vimsig som... ja jag vill inte skriva någe dumt här förutom att det har vart en jobbig dag!!! GAAAAAAAAAAAAAAAAA!

SENIL OCH GLÖMSK , VIRRIG och... låt mig aldrig bli det!!!!

Mamma, när du blir gamal och glömsk, då kan du ju glömma om att få va me och bestämma :) lovar att göra det bästa för dig men kommer inte att dalta..... puss!!

Oj.. det står still i mitt huvud... måste skriva ner lite grejer nu innan jag glömmer bort det sen ska hästen få sitt och sen ska jag inte göra någe mer idag.... hade tat me tränings kläderna för jag trode att det skulle gå fortare idag än det gjorde.... VILL träna imorgon men vet inte hur jag ska lösa det med lille man.... ja vi får se.... om han hade vart liiite äldre kunde han kanske få följt me!!!

Den som lever får se!

Tack o hej, leverpastej!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Usch, låter som en jobbig dag!



Hoppas du hinner fara o träna idag o gör du inte det så tipsar jag om att träna hemma. Brukar köra när jag är ledig när Arvid sover, då är Oskar med o försöker träna han med :) Eller så på kvällen när båda somnat. Bara man bestämmer sig så funkar det faktiskt.



Har du kollat in Olga Rönnbergs blogg? Hon har en hel del korta, bra träningspass på sin blogg, kan ju vara roligt att kolla in. Kramar

2012-02-10 @ 07:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0