Äntligen fredag!!!

Blev jobb igår.... hade ingen lust men jag har lust att få en rimmlig lön ändå.... så bara att knega på!!!

Löp i 40 min a'la 6 km... Heja mej!! Lite styrka sen hämtade jag upp elias som jobbat lite med sin pappa och dom åkte me mig hem , vi käkade lunch och sedan gjorde vi typ ingenting... jag o elias sen gick han ut med sin far och william kom hem, dom körde skoter och jag gjorde stallet och sen kollade jag på filmklipp som min syster så snällt laddat upp på ett usb från gammalt... Fan va kul att kolla på!

Sen blev det till att laga lite middag, fläskfile och strips, gott.. efter lite latning så städade vi bort och gick ut... Längdskidor stod på schemat... jag och tomas letade upp några super gammla skidor och tog var sitt varv med william så han fick kämpa två.... ingen teknik alls, men ganska roligt... skulle dock va kul att ha ett par nyare och ett par skor oxå.... men vet inte om det är värt 2000 kr när man inte åker så ofta,,,,, hmm

Nu har vi kommit in, william har räknat lite matte och nu är det fredas mys som gäller!!!

Imorgon blir det inte många knop gjorda... stallet och fixa sig inför sparkfesten ..... som går av stapeln i morgon!!

sandra åkte till mormor redan  i em för att få lite egentid med henne, sen ska elias dit imorgon och william får stanna hemma med farmor!!!

TREVLIG HELG!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0