Välkommen hit!!

Vet att ni har saknat mig :) eller hur!!
Men tiden, tiden min vän har inte varit på min sida och ibland måste man prioritera så data tid har det varit dåligt om :)
 
Vad har vi gjort då? jo mäst sprunngit in o ut me liten koda så han ska bli rums ren, det har gått bra och det har hänt två olyckor i veckan, ingen på natten dock, och nu håller han sig 6 timmar på natten :)
En var i går då det var 2 bonusbarn här så det var rätt livat i holken för william o sandra hade var sin kompis hem efter skolan :)
 
Koda har varit med mig på jobbet mån o tisdag vilket har gått jätte bra :)
 
Sandra var på ridningen igår och hoppade pinglan och jag var så stolt... hon är alltså 8 år och svarar jätte korekt på ridfrökens fråga.... shit... hoppas det håller i sig :) det stod en oxer på långsidan, ca ½ m från spåret och anna frågade vad som kunde hända när dom vänder in på 'linjen' och sandra räcker upp handen och säger , jo hästarna kan dra ut mot spåret, väggen, och anna ställer en följd fråga om vad man ska göra då och hon säger att man ska använda ytter skänkel och pekar på det hon skulle ha använt, för att få in hästen på linjen igen.
 
jag bara ler.....
 
Idag har jag o elias städat lite, jävligt skönt att va ledig några dar på raken, men var tvungen att åka till jobbet på möte. unge o hund fick följa me!
Hemma blev det snabb middag iform av korv me bröd!
 
Barnen är så förväntans fulla varje middag för efter den får dom ju öppna en advents paket, kanske inte alltid det dom har förväntat sig men glada och nöjda änndå! dagens 'klapp' var en porslins tomte!
 
På tal om tomte så var vi på Elias julfest på tisdagkväll, käkade tomte gröt och hörde dom smås fina sång :)
Dock var det 2 st som kräktes där .... så jag har varit skit skraj att vi sk afå kräksjuka nu lagom inför imorgon då vi äntligen ska få lite egen tid...
 
Utgång i stan med middag och ett gäng härliga vänner :)  Länktar ihjäl mig, nu.....
samma visa dock varje gång... vad ska jag ha på mig ?? har aldrig någe fint i garderoben.... suck!
Men det är väl inte utsidan som räknas eller hur det nu var......
 
På lördag byter jag arbetsgivare oxå...ska bli så jävla skönt att kunna ringa ett samtal och säga jag är sjuk och kan inte jobba imorgon.  stor punkt.
 
På lördag blir det att shoppa julklapparna klart oxå :)  prutt bankrutt!!'
 
Nä nu ska jag äta lite chips...japp, bara för att jag vill!!  puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0