Skit dag!!!

Hade jävligt ont i halsen inatt, kunde knappt sova , höll på att svälja ihjäl mig, sen att elias kom mitt i natten och var väldigt mammig hjälpte inte direkt...
 
Tomas tog honom till dagis (trodde jag) jag kravlade mig upp och fixade hemma och skyndade att åka för att hämta william på kornvägen där han sovit..... vi skulle, japp skulle ju på ortopeden men där möts jag av en super hängig kille som bajsat lös bajs två gånger på morgonen och hade inte alls någon vidare lust att åka, annat än hem!!
 
När Tomas skulle lämna elias på dagis han dom inte mer än in så kräktes han... därav det oroliga mammiga inatt antar jag....
så vi , jag o william avbokade ortopeden och åkte hem och elias o pappsen var redan hemma.... sandra därimot har varit pigg som en mört idag :))
 
Jag har jävligt ont i halsen och min mage känns rätt orolig men inge mer...men det kommer väl, elias har bara spytt 2 gr, på fm sen ätit lunch o massa mackor men var sen tvungen att tömma magen bakvägen. nu har han ätit middag och vi får se hur länge den stannar men jag tycker att han värkar mke piggare.
 
William har ingen matlust men har inte varit på toa sen i morse.... verkar vara en light variant av magsjuka, doch utdragen.....
 
Katten kanske oxå hade magsjuka för i natt då jag kom hem stank det katt skit nått som i hell...... han hade gjort det på lådan men sen lyckats kliva idet så det var ju tass avtryck med skit .........i typ hela huset GRRRRRRRRRR!!
Tog bort det versta ....suck!
 
Idag då vi kom hem blev det då att damsuga och torka ALLA golv....
 
Sandra var så pigg idag och ville vekligen åka ner på ridskolan så pappan i huset fick skjussa ner henne :)
Imorgon blir det skola för henne!
 
Tänkte att jag skulle göra Rockey road Godis nu på em.... men GRRRR, jag har aldrig i hela mitt liv lyckats bränna chokladen när jag ska smällta den men förståss NU.... jaja, lägg ner säger jag bara!!!!
 
Nu blir det att vara lat och slappa i soffan heeeeeela kvällen. ska vabba imorgon och på freda ...känns skönt faktist(med tanke på att igentligen är jag typ sjuk , halsont från hell!). men jag kommer förståss oxå att åka dit på magsjukan antar jag.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0