Happy Lucia!!!

Trode det var över för elias igår men så klart att han skulle kräkas i natt oxå... och tomas den snabbe förvirrade var inte till så mke hjälp, haha
sista gången lyckades han iaf kräkas på mig så får jag inte magsjuka då vet jag inte vad!!!
 
Det har varit en lugn dag, william o elias har lekt , myst, sett tv och spelat dator. elias tog sig en tupp lur på em, och sen har han ätit och pruttat så nu är det över :)
 
Williams mage har varit lungn idag så han åker på skolan imorgon.
 
Jag nyser och fryser.
 
sandra och tomas åkte iväg på lucia firande på skolan. hon har även varit hos sjukgymnasten idag och fått råd och tipps om hur hon ska tänka då hon är över vig som sin mor :)
 
Lagade god middag, man vet ju aldrig hur länge matlusten består, inte för att jag har någon då jag är förkyld men älgskav, frysta grönsaker o sallad i tortilla bröd me lite aioli... mmm super enkelt och super gott!!!
 
Tomas skulle gå ut och skotta lite snö, elias följde me trots att kl är 9, märks att det är bra i lill magen och att mat har intagits för energi och fart finns det gott om. skönt me lite frisk luft oxå :)
 
Jag kollar tradera men grämer mig över att det inte är något på tv då man vill ligga i soffan :)
ska snart gå på den långa 200meters kvälls promenaden me vovven oxå, tur han är liten och behöver inte mer motion än så då man är sjuk!!
 
Jag har iaf ätit en lussekatt idag :)
 
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0