Äntligen HELG!!!

Och inte vilken helg som hälst....julen närmar sig tydligen :)
 
Idag , 3'e gången denna vecka var jag tvungen att springa in på ica för att köpa något jag glömt...suck, men nu hoppas jag att vi klarar julhelgen  :)
Hämtade hem mina guldklimpar från dagis sen åkte vi hem och hjälptes åt att göra dagens middag som blev tacos :), gott gott!
 
sen var det två stora som var väldigt osams så det blev inget fredas mys me gosaker....
(men jag är rätt säker på att dom hinner få isig tillräckligt ändå denna jul :)
 
sandra var trött..... men äntligen jullov som sagt!!
 
Nu ska jag avsluta kvällen i soffan...me lite glass tror jag, föresten min julklapp har KOMMIT!!!
Dock har jag inte öppnat den än men ska nog kanske imorgon ;)
 
Föresten så har koda börjat springa i trappan, så numera sover han uppe i vårt sovrum, nedanför sängen och katten i sängen....suck, bara hästen som saknas nu då ;)
 
Imorgon är det uppesittar kväll i backen, årlig tradition !!!
 
Julkramar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0