Älskade jul!

Älskar julen och all dess innebörd...
Torsdag var det jobb för min dag men när jag Kom hem fick vi trevligt besökt och vin flaskor hade sön me :) så det blev en oväntat trevlig kväll.... Fredag och Umeå ,lite shopping stod på schemat, dock nästan inget till mig , jo ett par jeans och 2 linnen.... den som shoppade mäst var förstås söta Sandra, hon hittade massor ! Elias fick oxå lite större kläder, konstigt att dom växer.... William behövde bara nya sockor! Handlade massa mat på maxi innan vi åkte hem, en hel dag i stan med andra ord.... vi som skulle spara..... hm.
Lämnade av Sandra hos kompis så hon fick sova över, trevligt för henne :)
Idag jobbar jag 8-24.
imorgon ska vi hinna MASSOR!!!!
snöstorm är det ute oxå.... kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0