3 Dygn!

Jag blev den som blev drabbad mäst!! varför då? vad har min kropp som dom andra inte har eller tvärt om ??
Kanske en dunderförkylning som just tagit fart??
 
3 dygn och den värsta magsjuka jag haft då den var såååå seg att utrota. Nu är det måndag och jag har ätit middag idag, det tackar jag för :)
 
Fy , Nu glömmer vi den senaste veckan och siktar vidare...snart JUL!!!! 
 
Idag har lilla koda fått en vaccinations spruta, det gjorde tydligen ont för oj vad han grinade, långt efter åt...lilla vännen.
sen handlade vi inför julen oxå....kanske känns som att jag glömde en hel del, och vad ska vi äta mellandagarna och helgen innan....  suck mat mat mat...
 
På tal om mat så har jag ju levt på hård brö o blåbärsdryck så jag är rätt uttorkad och magen och tarmar rätt tomma -3 kg, men dom kommer fort att fyllas på....tro mig ;)
 
Har ni sett julkalendern iår ?
Den är ju asbra, vi sitter alla 5 som klistrade framför tv när den är....  det var tydligen 16 år sen mysteriet på greve holm gick men jag minns den, trode det var typ 3 år sen, haha
 
Nä om man skulle masa sig ut och mocka i stallet.......
 
Vi lever, och vi är rädda om varann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0