HUR KAN MAN GLÖMMA MJÖLET???

Efter en natt med mindre sömd då lill killen har legat inlindad runt huvudet på mig och med rädsla att försova mig ? (vilket typ aldrig har hänt...) och typ vaknat varje timme andra halvan av natten så kanske det inte var en sådan bra ida att BAKA småkakor på kvälls kvisten.

Elias den trogne bakaren skulle förståss oxå hjälpa till vilket kanske var den andra faktorn i varför jag var tvugen att kasta 3 plåtar av dom godaste kakorna ever!!! Dom bara flöt ut på en gång men det är väl inte så konstigt då det bara var socker och ägg....haha. blandade i lite vitt mjöl och poff blev det iaf 15 stora kakor att mumsa på!!

Att gå på affären efter jobbet då man är hungrig är typ inge bra!!

Köpte hem bröd och kyckling röra vilket blev min middag.... fy att slarva med maten men åt ordentlig lunch iaf :) annars brukar det vara tvärt om! men tjock pannkaka som fanns i kylen känndes lika näringsrik som en macka!!

Ridit silver har jag oxå gjort. tänkte att han skulle vara igenom riden tills sandra kommer hem. så blir ett litet pass imorgon sen på söndag oxå :) Han är så duktig, lill killen!

Nu ska kostcirkeln fullbordas en torsdag som denna.... chips skall intas!!! Är man sjuk så är man....haha, Nä sjukt godis beroende när jag har mens!!!

Imorgon är en annan dag! kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0