En bra dag!

Kl. 9 imorse hade jag och Elias hunnit me att baka snickers kakor och gjort stallet. packat det som skulle me för efter lunch åkte vi och hämtade sandra som slutade skolan och drog på vrk. sandra var jätte duktig och red länge. Hade möte och åkte hem, korvmackorna var me så barnen var snälla  och glada :)
 
Lagade god middag i form av kyckling och klyft potatis, sallad och bea ..Mmmm, måste ju laga lite lyxigare mat då man är ledig :)
 
Sen gick jag till U och hämtade hem kameran som jag glömt.... ska tanka över kort men fan, hårddisken är ju full ... måste rensa och framkalla och flytta över på usb el nått.....
 
När då? Jag drrrrrrrrrar mig för det!!! Hatar sådant!!!!
 
Städade värsta skåpet i hela huset idag.... men rensat och fint blev det, nu får jag plats me någe finare där inne :)
 
Nu äntligen ligger barnen i sängen... fick bli arg på mannen därimot som motarbetade mig i läggningen....suck! Han spelade tv spel me sandra.... grrrr
samspelta o fina :))))))) Grrrrrrr  , Ja ja det glöms nog bort.....
 
skickade via mobilen två fina kort ...får se om dom behagar komma hit så småningom!
 
Imorgon är det jobb 8-17 sedan gärnen o hämta sandra och åka ner på vrk, ridning på schemat!
 
Ha de gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0