Äntligen Fredag!

Känns inte bra..... att dra damsugaren på freda kväll...men nu är det gjort :) Hinner inte me det imogon för då åker vi tidigt till Lycksele. Gokart imorgon och williams sista tävling för sesongen!!!
 
Hoppas hoppas inte det regnar bara.... blir så blött (nähä..) men har iaf packat flera ombyten till lillebror.... konstigt nog så brukar han bli blöt trots galonkläder och stövlar :)
 
Idag blev det god laxen me sallad och rom röran till middag....mätt och belåten har jag och sandra gjort stallet.... Jävla piss regn, vi trotsade ju igår men inte idag.... vila!
 
Tror min kropp samlar vätska.... känner mig svullen.....varför gör den det 1 gång i månaden ??
Ska äta lite chips ikväll....mmm va gott :)  ( men väldigt onödigt....eller??) 
 
Vad ska jag göra nu då??  Hmm... Lägga lite barn kanske :)
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0