60 mil.....

... i baken, åkte till ikea igår, själv.... lite tråkigt men os på radion hjälpte mig!
Handlade det jag skulle och är lite stolt att det bara tog 2 timmar där inne :) sen gick jag i dom andra affärerna lite oxå och hittade det jag skulle :) allt till hallen!!!

Väl hemma hjälpte jag sandra att rida silver sen blev det hallen resten av kvällen , Nu nästan klart :)

Sjukt bra blir det iaf!!

Idag är jag trött!!!  Vad har jag gjort.... jo varit i hallen men nu är det dom roliga sakerna kvar att göra , gardiner mm..... blir fint!!

sen har jag filmat lite då sandra rider..... fina lilla köttbullen vi har. lite busig är han! film kommer en annan dag då tid ?? finns!!

Nu ska jag ducsha sen ska vi åka bort på middga!!!! puss på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0