Tidsbrist!!

Kan man lugnt säga att jag har... vart tar tiden vägen ?? Hinner inte alls sitta still vid datorn för fem öre... jaja, bara att njuta av den rushia tiden.... kommer ju ett liv där man har utflygna barn och alldelens tyst hemma!!

Iaf så har vi haft magsjuka förra veckan!! Inte alls så trevligt men en snabbt över gående sådan :)
Elias är den ende som inte haft det vilket är enormt skönt om han nu slipper det men det tror jag iaf för denna sväng!! Ja mena tomas var ju den siste ut på onsdag natt och nu är det söndag... det brukar ju va efter max 2 dygn man får det... ja ja nog om den sjukan!

På fredan så åkte jag io tomas till bjurholm och fortsatte städa fastras lägenhet...phu, börjar se ljuset i tuneln!

Hemma så grillade vi och åt gott och hade en mys fredag.

Lördag jobbade jag heeela dagen, 8.30- 00

Idag vaknade jag halv 9 och resten av barna hegen strax där efter! Skönt me sovmorgon :)

Sen har vi rensat ur 'rö huse' på skrot men han inte allt, stackars farmor , hon som är en riktig sparade och samlare.... såg verkligen på henne att , nä men inte det där... och då är det bara skrot!! GGGGGGAAAAA skriker min hjärna, jag blir så frustrerad!!  Fattar hon inte att dom där gamla mattorna är så skitig så det finns inte, massa ingrott , guuu va äckligt!!

Nu ska vi och säga grattis till älskade mamma sen åka till lycksele och kika på en husvagn!!

Härliga, korta helg!! Imorgon är det måndag- tur man är ledig!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0