Oväntade vändningar!

Igår  em/ kväll sa elias att han hade jätte ont i benet och ju längre kvällen gick destumer började han halta ?

Vad jag visste hade han inte ramlat eller gjort något på dagis....

Imorse kunde han inte ens gå, utan ville bli buren, jag avvaktade en timme då vi vaknade kl 7, för att se om det blev någon skillnad! Ringde först 1177 och dom tyckte att vi skulle åka in... så det blev lite riv start på morgonen då  jag skulle hinna skicka me dom stora från vindeln me tomas som ju skulle till bjurholm...

sen har jag och elias tillbringat halva dagen på primiärvården på ålidhem och halva dan på akuten :(
Men vi gjorde ultraljud och läkaren sa att han hade fått HÖFT SNUVA???? !!! alltså vätska i höft leden!
Förhoppnings vis stannar det där och kroppen tar hand om det och det försvinner! Ivärsta fall så blir en infektion av det hela och då måste man nog tömma 'höften' på vätska!!!! Hoppas INTE!

Nå väl, när vi kom hem hjälpte jag till att bära ut flyttlasset ur lastbilen sen lite middags lagning.
Kvälls promenad med Halva familjen, skönt!!! Har länktat efter en prom heeeeela veckan :)

Nu popcorn och tv med halva fam.... sandra drog och skulle sova hos farmor o elias sover!!!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Linda

Men stackars Elias! :( Hoppas det går över med hjälp av vila & att ni inte behöver tömma på vätska. Krya-på-dig-kramar till Elias från oss!



KRAM

2012-04-29 @ 07:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0