Ny vecka!

Söndagen ran iväg men var trött när jag äntligen kommit mig hem från jobbet!!

Igår så blev det sovmorgon sen åkte vi ut på sjön o pimplade och åt lunch.
Började packa lite och sen åkte jag på nästa jobb- ridskolan!!

Hemma så blev det att färga håret, se en ny serie på tv- alcatras och klippa tomas samtidigt... effiktevitet!!

Idag har jag städat barnens rum , bytt sängkläder, packat och tvättat... fullrulle hela dan, jo just bakade förrätt oxå... skulle igtligen ha dom i påskas men han aldrig göra dom så idag passade jag på, spännande att smaka till middagen som då består av spagetti och bacon men men ... Nu ska jag åka o lämna elias på dagis en stund medans jag själv åker på möte på jobbet!!

Ikväll blir det att packa och städa för imorgon efter jobbet åker vi direkt till fjällen, jihoo, länktar, hoppas bara att vädret är med oss så vi kan va ute mke!!!

Puss o kram- ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0