Fjällen!!

Nu äntligen är man LEDIG.... Fjällen är ledigt!!!

Förrätten jag fixade i måndas var mket god så den blir det att göra fler gånger :)
Ridskolan gick bra, trots sandra var borta... hon har ju varit här sen skärtorsdagen så jag kan lova att det har varit lungt o skönt hemma :) Två barn....

Tisdag städade jag o elias sen packade vi, en liten sväng på dagis och jag möte på jobbet!

Onsdag så var det jobbet hela dag sen käkade jag hamburgare i bilen och vi åkte upp till fjällen, likadant där... alldelens tyst i bilen!!!  glad att jag har två killar kan jag säga.... stackars dom som bara kan få tjejer ;)

Nä skämt å sido.... tjejer har sin charm oxå :)

Idag har vi vart upp på fjället, lunch me och bara vart lat!!! så skönt men tror jag har typ adhd.... kan inte sitta stilla så länge, gick en sväng upp på en topp ! När vi kom hem åkte jag o tomas in till hemavan en sväng sen hem o lagade spagetti o köttfärsås...gott!

Nu är det soft resten av kvällen :)

Fortsatt trevlig torsdag kväll!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0