April, april....

1 april idag, hej va tiden går!! snart sommar och jag länktar!!!!

Haft besök av våra vänner från pite, dom har oxå 3 barn så det har varit fullt hus men så trevligt!!
Igår var vi nere på sjön och pimplade , fikade och barnen körde massa skoter!

Sen avslutades dagen med badtunna och en god fläskfile middag!
Vi satt uppe länge och surrade och barnen fick va vaken ovanligt länge, eller sandra gick isäng kl 11 och william kl 12... elias knoppade redan vid 9- halv 10 :)

Trött som få idag.... ursh va några glas vin kan göra.... men mysigt me massa glada lekandes barn i huset.
Främmandet åkte hem efter wåffel lunch och jag skulle dra mig ut på promenad men va fan, det tok snöade !
Och en sådan här lat ätar dag så sket jag helt enkelt i det!!! den kännslan va skön :)

Tog oss ändå ut efter middan och jag o sandra var i stallet, lagade silvers hage som han nu kommit på att springa igenom.... suck! longerade silver och sandra satt upp och red en liten stund :))

sen har jag varit änu latare och tittat på repriser på datorn :) När hände det sist ??
En LAT dag med andra ord, se skönt!!!!!

Imorgon är en ledig dag - så skönt!
Nu ska jag tjocka mig för sista gången denna vecka, imorgon är det skärpning som gäller :)

Hoppas du haft en trevlig helg, det har jag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0