6 inte 3!!

Trött kanske jag var igår men tror jag skrev att det var 3 andra familjer uppe på jofjället men hallå, räknar man så var det 6 andra familjer och vi då :))

Idag så fick barnen sovmorgon , det behövde dom kan jag lova :) sen åt vi frukost och packade lunchen och sedan åkte vi bara upp på 'vårat' fjäll, solen har varit med oss hela dagen i dag me :)) underbart!!

Älgskav, wookgrönsaker o sallad o aioli i tortillasbröd....mums filibabba så gott!!
Elias åt och åt, man skulle kunna tro att det var sista gången han åt för mke kom det i han mage :)
solning och barnen tolkade och åkte bob.... Älskade snälla ungar!!

När vi kom hem så åkte barnen ner på sjön me morfar och jag och tomas tog en tur på skotern upp på södra och över jofjället hem.... härliga fjäll, dock lite små kallt på slutet....

Hemma väntade middagen på oss, underbara mormor :)

Mätta och slöa har det blivit lördas godis och tv....

Å imorgon måste vi åka hem, snyft!  Men först hade vi tänkt åka slalom i 3 timmar :)))

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0