Trött kille!!

Trötta barn som förväntat imorse, men dom kom iväg me taxin iaf :)

Lite mys morgon me ellis pellis sen åkte vi till vindeln och mormor som ellis bara ällllskar.... han sa det typ 10 gånger på väg ner, lilla söta unge!!!!

Medans han va hos mormora så var det personalmöte för min skull... fick ett litet oväntat besked men det dröjer nog ett tag innan det går i genom hos komunen.... men man kanske inte blir kommun anställd framöver om man vill jobba kvar som persoling ass.... ja ja den dagen den...

Handlade på bolaget ( vilket blev dyrt.. men fyllar man 30 en gång så gör man...) innan jag hämtade upp ellis och åkte hem.

Vi fixade lite hemma och sen kom william o sandra, vi fikade sen åkte jag o ellis till bya huset för att ställa i ordning lite och kolla av.
Sen grävde vi potatis och började me middagen som blev pot. fiskpinnar och sås.... tidig middag - redan halv 4, för att sedan åka ner till vindeln igen , jag o sandra. william var hemma o passade ellis i en kvart innan tomas kommit sig hem men han börjar att bli så duktig nu!!

Sandra o silver skötte sig fint på ridskolan och hemma har det vart kvälls fika o nattning...

Vi hade en trött liten kille som efter fika o pyamas somnade på köks golvet halv 8 medans jag o tomas pratar... lill vännen så bara att bära upp i sin säng!!

Imorgon är en ny dag med massa måsten!!!

Ha det gott- kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0