Ont i huvudet!!

Har vart en stressig kväll.... ridskola för sandra 17-17.45  droppa av sandra i hällnäs till pappan, föräldra möte 18-18.30 sandras, 18.30-19.15 för alla och därefter för william ända till kl 21.... så nu  är jag mke trött i huvudet.... men måste tagga ner lite innan jag kan slänga mig i sängen!!!

Annars har det vart en lugn mys dag me ellis, han har varit en naken skrutt ända till kl 15 då det slutat regna och vi gick ut... gu så skönt att kunna springa naken o pott träna :)

Börjat städa i bagarstugan oxå.... blir förhoppningsvis bak på torsdag :)

Bokat hotellrum inför nästa helg oxå :) så mamma bara att du laddar batterierna!!!

Imorgon blir det umeå och kontroll av william på barn3 , först ska jag hinna me ett besök på vct för att ta upp jakten av undersökning av min knöl som jag fått på handleden!!!

Hoppas ni haft en trevlig start på veckan :)

sorry, blev inga bilder ikväll.... kommer en annan dag då tid ges :)

Kommentarer
Postat av: Anna V

Lycka till på B 3

2011-09-13 @ 00:07:07
Postat av: Linda

Hoppas allt går bra för William idag! Hoppas du får svar själv ang den där knölen, undrar om man blir "knöligare" efter 30, själv har jag en konstig knöl på ena foten som jag håller på att kolla upp, har varit på röntgen o sen blir det fram o tillbaka till vc, tror dock inte det är nåt farligt men man vill ju ändå veta.

Kram på er!

2011-09-13 @ 09:58:24
Postat av: Anna

Anna- Tack, allt gick fint!

Linda, ja knölar är aldrig kul, men nu är nog min ofarlig och har nog kommit till för överbelastning... men det värker och var onödigt!

Kram

2011-09-13 @ 21:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0