Måste önska er en trevlig helg!!

Tror inte jag hinner skriva imorgon då jag bara är ledig några få timmar från jobbet.... har inte bestämt änu om jag ska åka ända hem eller om jag stannar i vindeln och tar en långpromenad och vilar.... vilket jag inte kommer göra om jag åker ända hem... nej nej då blitr det att ta upp den sista potatisen och säkert en massa mer oxå....
Hmm, övervägnings fråga... vi får se!!!!

Idag har jag grävt potatis tills min nacke o axlar strejkade då tog jag ner hela sommarhagen - heja mej!!!
sen har jag hunnit damsugit o städat undan, och duchat!!! så nu är jag snart redo för jobb!!!

skulle behöva ta upp jakten på träning oxå... men hittar ingen insperation ?? höstens regn o mörker kanske inte hjälper till direkt.... men när jag fått lön tror jag att jag ska köpa ett gym kort då känner jag mig lite mer tvingad!!
Har ju fortfarande lite jag vill bli av me :)

sen mår man mke bättre utav att röra på sig :)


så, trevlig helg på er där ute, länktar redan till på lörda kväll då jag får komma mig hem o pussa på dom små....
kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0