Hungrig och trött!!!

I dag efter jobbet blev det en snabb visit på affärn....
sen hemma så blev det städing i ett ryck, damsög hela huset och torkade alla golv... men trött o hungrig, så för en gångs skull käkade jag lunch, annars brukar jag bara fika lite senare... men så äre ibland! sen blev det en vila på soffan oxå...rätt skönt o välbehövligt meeeeen så segt att ta sig upp på rät sida igen... va tvungen att ta en promenad- runningen blev det och väldans uppiggande då det började regna rätt regält efter halva vägen - suck!

Han städa i bönhuset oxå innan jag hämtade barnen som va på bra humör, ellis somnade i bilen och jag bar in honom sovandes på soffan :) lill vännen helt knäckt!!

Middag bestod av kyckling gryta och ris... gott

Morfar gästade oss och tog me ellis efter maten så jag o sandra kunde gå ut i stallet och vi japp vi red lite barbacka... jag satte upp o red lite, han måste ju börja skolas den lille buse.... och det gick fint... jag kände mig faktist inte allt för stor på den lilla b ponnyn :)  så lite skritt o trav ska han no orka me någon gång då o då!!!

Idag provade jag faktist att galoppera oxå :)  måste be sandra ta kort nästa gång....hihi

sen var det min kväll me nattning , myyys och eftersom ellis sov på eftermiddan så var det inte på tal om kl 7 ikväll utan han har fått sitta uppe me mig i soffan o mysa... nu ligger han i sin säng och jag hoppas han somnat!!!

Imorgon är det FREDAG. då fyller min ÄLSKADE LILLA SYSTER ÅR!!! 
Hurra för dig, vi ses på lördag!!!

här är hon som vanligt bakom kameran ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0