Bull bak idag!

tror det blev ca 110 bullar förutom dom som försvann i magen på en gång...ooooops!
Men gott att ha i frysen, vi brukar ju alltid mys fika me bullar på fredagarna när barnen kommer hem från skolan.... sen kanske man får främmen nån gång oxå ;))

Sketa ont i min handled i kväll... knappt så jag kan skriva ??  blääää!  Docktorn trode det var en sådan 'vanlig' knöl som kan uppstå vid överbelastning, över ansträngning.... och det är klart .. det jobbas ju rätt hårt ibland!!

efter bullbaket så var vi ute efter lunch.. eller först provade ellis sova men det gick inte idag och det är ju klart - han sov ju till halv 8 oxå ... men iaf så promenerade jag me solong sen sycklade jag o ellis me sandra när hon red ut i skogen och hon va så duktig o modig idag!!!

Willaim hade me kompis hem sen så det var full fart!

sen skulle jag laga korvstroganoff till middag men hallå- vi hade ingen falukorv så jag rotade i frysen och tyckte det skulle bli perfekt att få bli av me lite gammal sparad korv som verkligen behövde ätas upp.... MEN det var någon som inte var så god... kanske för gammal ??? dom stora barnen sa inget men jag petade bort dom dåliga och ellis åt inga korvar överhuvudtaget ?? men ris o sås blir man ju mätt på oxå :)

efter maten har jag lagt min tid på barnen.... japp! ni läste rätt... vi har städat toa skåpet...haha, jo men bara för att leta sandras överraskning hon skulle få för att hon städade sitt rum - en nu ögon skugga som jag köpt till henne igentligen för lääänge sedan, men kände att hon behövde en push för att göra det själv :)))

Nä men sen spelade jag tv spel och mös tillsammans medans tomas var i badrummet (??) japp men det regnade...haha, det var nog derför!!

ellis slocknade kl 7 och dom andra har nog slocknat nu... jag sitter o myser till bonde söker fru, måste gå och leta efter nå gott att stoppa i magen :)

Imorgon är det torsdag.... betyder dagis och jobb på em..... sen äntligen på freda morgon åker vi söder ut!!!!!  känner inte alls att jag valde fel, paris eller sundsvall.... haha, kan ju shoppa betydligt mer iaf och inte så långt ifrån mina älskade barn.... tänk om planet skulle störta el nått.... ja ja inget vi behöver oroa oss för nu iaf :)

Kommer att mobilblogga :)  om ni är intresserade!!!!

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

handledsknölar...det brukar jag oxå få ibland, fick tipset av kiropraktorn att ta en telefonkatalog och slå för allt man är värd på den, då skulle den försvinna! Alt. be någon annan trycka som faan på den....

2011-09-22 @ 08:25:44
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0