30 ÅR!!!

I 30 år har jag levt, levt det liv jag velat... tagit rätt stig flera gånger och aldrig undrat vad som hänt om jag tagit den andra stigen!!!

Vägskäl och snäva krokar men aldrig ramlat.....ståendes med båda fötterna på jorden vet jag att jag har ett helt underbart liv.

30 år av glädje, sorg och tårar...
30 år av vänskap, föräldraskap o kärlek.....

Min barndom kommer jag bara ihåg som possetivt, Älskar min mamma o pappa och tackar dom för att dom gett mig underbara syskon!!!

Tar lärdom av dåliga dagar och ser frammåt , vågar inte hoppas för långt fram utan lever i nuet!
Älskar här o nu. Njuter här o nu.

3 Underbara barn och är 30, dom har gett mig så mke i livet att jag bubblar av glädje bara jag tänker på dom!

Vad ska näst kommande 30 år ge ??

Jag är så rik, så rik på livets underbara.... Tack för att DU hjälpt mig att välja MIN VÄG I LIVET!!!
Jesus


Rosor på bordet då jag kom hem - me like!!!!
Flera telefon samtal från nära.... FB är det massor som grattat.... visst blir man GLAD!!!

När tomas slutat åker vi upp till Boden för en helg me massor av myyyyyys.... men först lite städ och fika främmande!!!   tror fikat kommer att gå i daimens tecken :)

Ha en helt UNDERBAR helg.... PUSS PÅ ER!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Måste skriva o gratta här oxå: GRATTIS! :) Hoppas dagen varit toppen! Kram igen

2011-09-02 @ 20:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0