Såå trött!!!

Hur kan ma va så trött som jag är idag ???

Orkar verkligen inte ta för mig nått.... fan, höst depp som kommer smygandes ?
skulle verkligen behöva någe kul nu känns det som.... nä ist jobbar man helg!! Jippi!!

Har ju jobbat dubbelt så mke i sep som jag brukar... kanske kommer surt efter?  sen ska jag jobba extra nu i november oxå men pengarna behövs!!! så är det bara och det går inte att komma ifrån!!

lagar i detta nu middag till imorgon..... japp, ja vet.... dom är bortskämda den andra hälften av familjen men å andra sidan måste jag oxå ha me mig någe att äta till middag imorn så en taco paj lagar sig nu i ugnen...
till middag idag blir det stuvade makisar och köttbullar....det var lääänge sedan, men gott det är det!!

Jaja, sluta va så anti o deppig....

När sandra kommer hem hade jag hoppats att vi kunde skritta ut tillsammans :)
det förgyller dagen :))

Ta vara på er!


Kommentarer
Postat av: Annica Nilsson

händer idag? ;)

2011-10-06 @ 17:03:55
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/
Postat av: Lizaloop

party sa du, jajjamänsan nästa helg hos syster annika och du/ni är så välkomna!

2011-10-07 @ 17:27:41
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0