Halva veckan gjord!

Igår var vi ju i staaan och ellis pellis var väl typ överallt  men han var snäll och lydig oxå.
shoppade inte så mke då jag igentligen har shopping förbud resten av månaden....
Men istället fick jag ju leta fina kläder till mammsen :)  nu kan hon inte komma o säga...ni vet : har inget att ta på... när hon ska va fin, för det har hon visst :)))

hemma blev det middag hos farmor och sedan stallet med alla barn runt om kring :)
Nattningen var min och den blev extra MYSIG då lille ellis höjde huvudet och tittade på mig då jag låg brevid honnom : älska dig mamma.... med dom sötaste godaste orden i munnen och verkligen mena det..... åååå äälskar den där lilla myyys prutten!!!

I em hade sandra me 2 kompisar hem.... snacka om livat o lite uppskruvad har det vart här hemma , nej det har gått bra och dom är båda intresserade av hästar så det har gått bra. ridning och massa lek...

Nu är jag som vanligt heeelt tömd på energi, orkar inte lyfta ett finger... vart är min energi som jag brukar ha??

Tling pling!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0