Gaaaaa....

Hade beställt nya mattor... en till rummet och två till sovrummet, på varsin sida om sängen.... men blev sketa besviken då dom inte alls var som jag trodde!!!!   pruuuut!!!!  om jag då kom ihåg vart jag beställde den runda fina mattan jag har, för det är likadana som den jag vill ha!!!!

IKEA- någon som ska dit ????

Måste ha några grejor därifrån för att kunna fullfölja hela fina hallen!!

sandra är alldelens extas och tycker det blev sååå fint :))


Ja så målat är det jag gjort idag efter jobbet!!! ja hästarna han få sitt oxå :) 

Sen städade jag som vanligt oxå, damsög o torkade golven.... men det är lite otacksamt att när mannen kommer hem så hinner han knapt va hemma 15 min och man måste fram me dammis igen... suck!! 
jaja, husmor o städerska är väl mitt kall.....

ikväll så var det gitarr spel med william och läx läsning.... sandra fick spela på datorn ett tag!
Tomas har vart i badrummet o grejat, nu ligger dom små och länkter till i morgon kväll då det blir badhuset igen :)
sen stannar william över hos morfar!!

HELG... hörrni det är HELG nu :))))   Ledig dessutom... ja enda till på sönda em då :)))

Ha det gott och ni, hör av er om ni vet någon som ska på IKEA!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0