Fredas myyyyys!!!!

Vilken mysig fredag vi haft!!!!

Först var jag super efektiv på fm, han greja klart på toan, tvätta o ta hand om den rena tvätten, ringa flera samtal, betala räkningar på endast 30 papp... jätte kul!!!  torka golvet 2 gånger (trots att jag gjorde det igår!!!) japp har man en liten naken skrutt här hemma som är uppe i lek och inte hinner på potta så blir det lätt så.....

Hästarna fick sitt och sen när wille o sandra kom hem fikade vi sen passade dom ellis och jag målade golvet uppe i hallen innan vi åkte till vindeln!!!

jag har för första gången skickat eller reklamerat en chips påse.... japp vi skickade till baks den till olw så får vi se vad som händer.... den var nämligen utan salt.... då menar jag helt UTAN salt... Hoppas vi får 10 tillbaks :)))

Ivindeln hälsade vi på älskade mormor sen åkte vi och åt skräp mat och sist badhuset.... jag simade o simade... phu, barnen tvingade jag oxå att simma lite innan det var fri lek!!! 

Glass sen lämnade vi av william me mormor o morfar innan jag o sandra åkte hem.... Nu är vi TRÖÖÖÖTA!!
IDOL och lite fredas mys men sängen är nära...

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0