extra jobb!

Åker snart och jobbar extra.... blir en lite längre jobbar helg, tyvärr men när man ser lönen som kom in idag så åker jag med ett smile på läpparna gärna ut på extra jobb :)

Tog ett urin prov på ellis i morse så jag ska åka o lämna det på vct sedan så får dom kolla det.... det kanske bara är trångt i urinröret oxå och att när han hållit en stund gör det ondare ??  så svårt när dom små får ont och inte riktigt kan förklara för sig.....

Nå väl, hästarna har fått sitt, middagen är lagad. jag har vilat och är nu pigg (? not!!?)
Och jag länktar redan till på lörda em då jag får träffa mina små nästa gång....

Hatar detta dis regn som råder över oss idag!!!  hade tänkt me en promenad idag me men den får vänta tills jobbet, om det nu inte börjar att regna mer....  jaja, imorgon har jag timmar på dagen och stannar kvar i vindeln så då ska jag passa på att gå på långpromenad :))

Ha det gott, puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0