Årets första snölyckta är gjord.....

Snön låg fint på backen när vi vaknade, jag sov dock i källaren alldelens ensamen.... vilket gjorde att jag inte sov så bra under hela natten men jag skulle provligga på bäddmadrassen som william fått ny, vill oxå ha en ny och det kan ju va läge att veta om den duger lix då man ska köpa nytt..... men tror den var bra och hoppas det inte var derför jag inte kunde sova.... ska släpa upp den till min säng i natt (antar att wille inte kommer hem idag ? det brukar vara så...) så får vi se om jag sover bättre då..... alltså i min egen säng.... att man ska va så jäla kräsen om vart man ligger!!!!

ja iaf så fick jag två gosande ungar i sängen vid 8 , det va så mysigt!!!  som sa att det va snö ute, så vi skyndade upp o käkade frukost sen så klädde vi på oss och gick ut, det blev en snölyckta så nu lyser det fint om kvällen!!!

ellis syklade en sväng men det klibbade fast en hel del under däcken....

När vi kom in satte vi igång att baka en kladd kaka, så om du är fika sugen mitt på dan så är ni välkomna :)

Nu ska sandra gumman spela en stund på datorn medans jag ska lista ut vad vi ska käka till lunch....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0