Äntligen Måndag!!

Japp, äntligen leeeeeedig i 1 vecka!!!!  sååå skönt men vila... nej nej, hela veckan FULLSPECKAD som vanligt :)
Men det ÄR ju mitt liv - fullt av aktiviteter o full fart!!!

Idag handlade jag och köpte färg till hallen dår uppe, + mer golvfärg för det är bara målat 1 varv så det ska målas minst ett varv till... sen ska det lila på väggarna bort och det ska bli vitt o ljust!!!!  När hinner jag det då?

Sen hem och städade stallet, red och skottade gegga ur hagen... fan va det gegat ihop sig där ute nu i höst när det regnat så mke.... man kanske skulle ha kört dit någe matrial typ sand...... ja ja någe annat liv kanske!

sen han jag städa sandras rum och dra damsugaren uppe.... innan jag lastade silver och åkte o hämtade sandra o elias, vi åkte till vindeln, tomas kom å hämtade ellis och jag o sandra käkade middag me mormor innan vi drog ner på stallet och sandra hade ridlextion, hon var duktig och silver var pigg som vanligt!!

Hemma och med hästarna i hagen så spelade william lite gitarr för mig, jag o sandra duchade och sen läste jag ur kvällsboken, skattkammarön som för övrigt är lite läskig sen la jag mig me ellis och han somnade så sött....

Nu softar jag i soffan med ett äpple mellan tänderna och snart ska sängen uppsökas :)

Imorgon väntar ett stads besök me ellis o mormor.......

sooov gott!!

Elias hjälper Aslan att äta....eller!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0